Керуючий готелем

Керуючий готелем

Керуючий готелем, будучи вищою ланкою серед персоналу готелю, забезпечує роботу підприємства і є гарантом якості послуг, що надаються.

Актуально! Підберіть гарні слова привітань у розділі Привітання з Днем підприємця які легко запам'ятовуються52 привітань
Керуючі готелел необхідні у великих і міні готелях, гостьових віллах і будиночках. Головне завдання керівника - забезпечення ефективної роботи готелю. Спеціаліст інформує клієнта про можливі послуги, контролює якість роботи обслуговуючого персоналу відповідно до класу готелю. У компетенції керівника - забезпечення безперебійної роботи обладнання, благоустрій зовнішньої території, контроль дотримання санітарних і протипожежних правил. Керуючий стежить за розподілом номерів, розраховує рентабельність підприємства, розширює матеріально-технічну базу готелю, прагне до підвищення комфорту для клієнтів. Керуючий готелю - це одночасно і фінансист, і кадровик, і маркетолог, і психолог, і дипломат. Це непересічна особистість з видатними організаторськими здібностями, впевнена в собі, наполеглива, уважна до дрібниць, комунікабельна і харизматична. У роботі необхідні такі якості, як: відповідальність, пунктуальність, хороша пам'ять, уважність і терпіння.